VAART-bericht van: "Gebr. van laak" <[email protected]>

Beste Johan en Reine, Schrok wel toen ik het over Reine hoorde. Wens haar heel veel beterschap en sterkte. Afgelopen maandag toevallig een dag in Schiedam gelegen. Wij moesten de zeeboot leeg maken. Honderd twintig ton had hij te veel er in. Ijk onder water. Maar weer gelicht. Op weg naar de Neckar Bad Wimpfen. Veel groetjes van Léon en van Harrie natuurlijk.


* Welke partij stem jij op 9 juni? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan