VAART-bericht van: "Kingma Shiptrading" <[email protected]>

VAART-bericht van: "Kees de Vette" <[email protected]> 
 
>> Hoi Hein, 
 
>> Dus èh....... en je punt is? 
 
>> ;-) Roelof 
 
 
> Zijn punt was dat er gisteren en vanmorgen een paar zeer persoonlijke 
> mailjes via het forum zijn gekomen 
> 
> Kees. 
 
 
Hoi Kees, 
 
Dat heb ik inmiddels begrepen en ik heb daar gisteren 'off-list' op
gereageerd. Niettemin bedankt! 
 
Vriendelijke groet, 
 
Roelof


* Welke partij stem jij op 9 juni? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan