VAART-bericht van: "Kees de Vette" <[email protected]>
.nl>
VAART-bericht van: "Hein Danser" <[email protected]>
hallo
Zomaar een opmerking, wanneer je bij vaart op beantwoorden drukt bij de
naam
van de afzender gaat de mail naar het forum en niet direkt naar die
afzender
waar je op klikt.
hein
Hoi Hein,
Dus èh....... en je punt is?
;-) Roelof
Zijn punt was dat er gisteren en vanmorgen een paar zeer persoonlijke
mailjes via het forum zijn gekomen
Kees.
* Welke partij stem jij op 9 juni? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L