Oalah Pak Basuki ini lho... Gampang marah-marah...
Sing sabar ta mas.... Sing sareh...
Wong sabar disayang Gusti Allah lho....

Saya mau menjelaskan sedikit ya. Kalau salah mohon dikoreksi ya.
Barangkali yang dimaksud sama mbak Mia dan mbak Anita itu bukan kata
"nyeplak", melainkan "njeplak".

Basa Jawi krama:
Nyuwun pangapunten Mas Basuki, kula badhe nyuwun pirsa.
Panjenengan punika tiyang Jawi saking pundi, nggih?
Menawi mboten lepat, tembung "nyeplak" punika mboten wonten ing kamus
basa Jawi. Sakngertosipun kula, ingkang wonten nggih punika tembung
"njeplak" ingkang gadhah arti "mbikak sak wiyar-wiyaripun".
Umpaminipun: "cangkem njeplak", "lawang njeplak", "payung njeplak",
lan sapanunggalanipun.

Basa Jawa ngoko:
Sik sik... Basuki, aku arep takon karo kowe.
Kowe iki wong Jawa saka ngendi ta?
Nek ora salah, tembung "nyeplak" iku ora ana ing kamus basa Jawa.
Sakngertiku, sing ana ya mung tembung "njeplak" sing artine "mbukak
sak amba-ambane".
Umpamane: "cangkem njeplak", "lawang njeplak", "payung njeplak" lan
sapanunggalane.

Bahasa gaul:
Begini akh Basuki, ana mau tanya.
Antum ini orang Jawa dari mana ya?
Kalau nggak salah, kata "nyeplak" itu nggak ada dalam kamus bahasa
Jawa. Setahu ana, yang ada adalah kata "njeplak" yang artinya "membuka
selebar-lebarnya".
Contoh: "mulut njeplak", "pintu njeplak", "payung njeplak" dan lain
sebagainya.

Begitu lho ...

NB: (saya ambil dari milis lain):

'cangkem njeplak' -mulut terbuka selebar-lebarnya- jarang diartikan
sebagai benar-benar keadaan mulut yang terbuka selebar-lebarnya.
tetapi, lebih bermakna sebagai:'keadaan mulut yang ngomong
semaunya..' ucapan yang meluncur keluar tidak melalui saringan
perasaan, keadaan, rasionalisasi, dsb. kesan yang timbul malah
biasanya: nada humor, kelucuan, atau kekasaran, sekaligus keakraban.
namun begitu, dikalangan pengguna:'njeplak'nya mulut seperti ini tak
begitu merisaukan.

http://us.click.yahoo.com/dpRU5A/wUILAA/yQLSAA/aYWolB/TM