Hmmm..ngapain juga gini hari istri di cerai, gak setuju? Pan emansipasi and
kesetaraan gender. Gengsi dunk! Laah kecuali ada masalah hartanye kayak
Halimah...:-)

Kalo getooo enakan nikah sirri dunk ye, kagak ribet! kagak urusan ame
polisi/pengadilan. Urusan ame polisi/pengadilan bikin idup makin ribet. Ade
mafia peradilan, pan?...he...he...

nah lo!