ahojte.

To čo sa deje v Česku, na tom sa WMSR nemusí nutne orientovať.

WP nerozlišuje obľúbené a menej obľúbené témy, čo sa týka vytvárania jej
obsahu.

Ekonomický sektor je rovnako dôleťžitý, ako všetko ostatné. A keď je to
správne odzrojované,
tak sa dokonca jedná  o semi-vedeckú resp. odbornú prácu, ktorej je na WP
deficit.

S pozdravom Rudko

Rudolf Smehyl
Blumenstraße 16