Jirka, skoro úplne súhlasím!

PARTNERS som odoslal vyjadrenie, že sa do súťaže zapojíme výhradne ak budú
víťazi zverejnení pod používateľským menom a istým spôsobom (zatiaľ neviem
presne ako, môj prvý návrh bol zamietnutý) budú zvýhodnení autori pôvodných
článkov.

KuboF

Dňa 22. augusta 2014 16:57, Jiří Sedláček <jirisedla...@gmail.com>
napísal(-a):