Dobrý den,
naprosto souhlasím, není to žádný dogma, ale přeci jen - jsou neziskovky,
který se obecně vyhýbají jakýmkoliv sponzorům z řad korporací. Osobně bych
to viděl podobně, zvlášť není úplně ideální, když je to jedna ze
společností, který jsou vnímány jako hodně kontroverzní a možná i
nepřátelský - dobrý bylo, že probíhala kontrola článků z obou stran, tj. je
zaručena neutralita - ale přesto, není to ideální tah.

Tj. zcela jistě není přední jen a pouze obsah, je snad mnohem důležitější
zachovat neutralitu Wikipedie, sdružení Wikimedia.

A zcela jistě je ekonomický sektor stejně důležitý jako ostatní sektory,
stejně tak je důležitý i marketing a management (a obojí se vyučuje na
různých fakultách), tj. "Studenti pomáhají wikipedii" - to je dle mě hezčí
cesta.

J.

S pozdravem,
Jirka Sedláček