Teoretski, mi bi to mogli da postavimo na neki naš URL.
Recimo, www.vikipedija.rs (a ne samo www.wikipedia.rs)  :)

S tim što je po meni problematičniji deo prepoznavanje govora nego čitanje.

Ne znam da li bi kod njih mogli probuditi interesovanje za takvu vrstu
eksperimenta.

22. јул 2010. 14.01, Михајло Анђелковић <michael.angelkov...@gmail.com> је
написао/ла: