Verujem da rat jeste uticao na to da se ljudi opamete, kome rat jos treba. RS je videla najvise od rata i najvise patnjepa je ljudima kao vise dosta toga. Mi u Srbiji se kurcimo kao bili smo u ratu ali istina je da smo bili zasticeni i da srbija generalno i nije tako puno stradala sem ekonomski ali na to su uticali i drugi faktori... Srbija je slala vijsku dole i nazalost mnogi su poginuli ali sami gradjani sem kolone izbeglica nisu videli puno od rata. A ovi skineri koji se se loze da su velike patriote i sire svoju negativnu energiju uokolo i istresaju je na klincima i devojkama su za vreme rata sedeli na nosi a sada kao kenjaju uokolo, nisu u pravu. Ja licno volim svoju zemlju ali to se ne pokazuje tako sto mrzis sve ostale nego se potrudis da tvoja zemlja bude lepsa i bolja a nisam nesto videla skinse da ciste parkove, pomazu stare ili na neki drugi lep nacin pokazuju da vole svoju zemlju. Ovi momci i devojke sto prodaju ili kupuju humanitarne narukvice su patriote a ne celavci sto mlate cigane.

AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Stari Sloven wrote:
> Hm... Kada sam procitao tvoju poruku, mislio sam sto sta reci, ali Igor i
> Dragana su dosta rekli od onoga sto sam ja htio reci. Sto se tice pjesme,
> nisam je cuo, ali mogu reci da o Bajagi u posljednje vrijeme nemam dobro
> misljenje. Sto se tice Corbe, mogu samo reci, u posljednjih petnaest godina,
> tuga i zalost. Kada je u pitanju oblacenje, to sve zavisi od prilike u kojoj
> se nalazis. Odjeca je tu da ti u njoj bude komotno i da se fino osjecas.
> Takodje, oblacenje zavisi i od prilike u kojoj se nalazis. N.p.r ne mozes
> [...]

Eto, ja bih na primer pre ochekivao da ekstremni nacionalizam bolje
uspeva u RS jerbo je najvishe videla rata i zato shto Srbi tu moraju da
trpe druge vere/nacije/whatever u drzhavnim institucijama. A mozhda je
bash rat uticao na to da se ljudi opamete. Ko zna...

N.P. Moonspell - Ruin & Misery

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |

Pop rock Pop rock music Metal music
Metal Rock