Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Aj' se dogovorimo ne¹to...
Kada kucate reply ILI citirajte samo deo na koji odgovarate, pa va¹ odgovor stavite ispod ILI napi¹te va¹ odgovor na vrhu poruke, a celu prethodnu poruku citirajte ispod.

Ovo dole, kako je Maja odgovorila, je katastrofa... Na dnu, ugnje¾njeno u drugi citat...
Katastrofa!

Ako se opredelite za prvu varijantu (da citirate samo deo na koji odgovarate) *OBAVEZNO* obri¹ite zaglavlja (from: , date: i tako dalje).
Dalje, trudite se da va¹ odgovor poène *ISPOD* citiranog bloka a ne u njemu.

Dobar primer:
----------
> Tuð tekst
> Tuð tekst

Moj tekst
----------

Lo¹ primer:
----------
> Tuð tekst
> Tuð tekst Moj
tekst
----------

Ako se veæ dopisujemo, to bi trebalo da lièi na ne¹to a ne da bude neorganizovani haos.

--

// Dachaz, Need a website?
[EMAIL PROTECTED] www.dachaz.net

Death: You can't tell anyone that I'm here. For if you do, the consequences
could be dire.
Peter Griffin: Go on...
Death: That's it.
[to Lois]