Hej Filip

Min mæskeeffektivitet har alle dage varieret ret meget, fra noget
latterligt lavt til omkring 70%, nok delvist på grund af, at jeg valser
selv, og har eksperimenteret en del med det og med forskellige kornsorter.
Ved mine seneste bryg har effektiviteten været 60-70%, vil jeg skønne. Om
den har ændret sig pga. udstyret, har jeg ikke noget overblik over.

Mvh. Emil Hedevang, Øllebryg