Nu skal jeg jo passe på som nybegynder. Men er det ikke alphasyre indholdet der
giver bitterheden?

Hvis man ikke har bestemt alphasyre indholdet er det jo ikke nemt at bruge den
som bitter humle. Jeg mener at have læst flere indlæg på søster siden
(haandbrygforum.dk) at det er aroma og smags humle man bedst kan bruge den
hjemmedyrkede humle til.
Jeg har dog ingen erfaring - men en ret livlig fantasi

--
Med venlig hilsen/Best regards,

Michal Rudbeck-Rønne
M2R