Hej Søren,

Jeg er enig i din betragtning, heldigvis kan vi mennesker dufte lidt og dufter
det godt, er der ingen grund til at koge det i stykker :-) tænker at alt andet
lige syntes jeg som du og smagsaromaen er mest interessant, og det er nogle
interessante betragtninger også historisk at prøve/bruge "Danske" humler :-)

Sendt på "farten"... (så forvent ikke den lange version)

God dag!

Carsten