Nononnononon, nin preferidos nin favoritos, eu prefiro "predilectos":
Mostrar todos os predilectos, Engadir predilecto, Engadir todos os
separadores como predilectos. Mostrar predilección mola moito máis que
mostrar preferencia ou favoritismo...
Falando algo en serio, se "preferido" non vén nos citados recursos, supoño
que é necesario un grao de lexicalización como adxectivo ou substantivo
bastante forte e asentado para que un participio obteña entrada propia e non
só como forma derivada do verbo correspondente...

Entón cal é a tradución recomendada para /favou?rite/? Favorito ou marcador?
Pódese consultar o glosario de Mancomún actualizado nalgunha páxina? (e non
me refiro a baixalo da forxa).

Saúdos, Manuel