2009/11/3 Adrián Chaves Fernández <adriyetichaves en gmail.com>

> Nas coincidencias, ao falar da abundancia de resultados, "ampla" paréceme
> máis
> axeitada que "longa".

Ao meu entender "greedy" non se refire á abundancia de resultados, polo
menos nunha busca con expreg, senón ao punto en que a coincidencia se para.
Por ex. procurando coincidencias na cadea 'greedy':

longa/greedy: /gre.*/ = gree
curta/ungredy: /gre.*?/ = gre

Se 'greedy match' é coincidencia ampla, que sería 'ungreedy match'?
Coincidencia estreita?