Sziasztok!

Boldog új évet Mindenkinek!

Van egy nagyméretű .tar fájlom. Kicsomagolni nincs hely. A tartalmát
tömörítőprogrammal (pl. 7-zip) is át tudom nézni, ki tudom
szelektálni: mi az ami kell és mi az, ami nem.
Ha a 7-zip segítségével a .tar fájlból törlök fájlokat, akkor a
törlési művelet során fájlsérülés, tehát a többi, .tar-ban lévő fájl
sérülése előfordulhat?
Nincs tömörítve mással, sima tar parancs segítségével van tömörítve,
sem gzip, sem bzip2 programmal nincs rátömörítve.
Tudom hogy ezt nem itt kellene megkérdezni, de sajnos jelenleg az a
helyzet, hogy Windows-os (Windows 10, 64 bit) legújabb 7-zip
filemanager esetén is érdekelne hogy nem okozhat -e adatsérülést.

Üdv: Csaba