Pak Saaf, dan Dunsanak Sadonyo.

Memang, ambo ndak barani do. Lah tabayang respon nan ka ambo dapek.

Padahal - kalau ambo baco di text book organizional behaviour dan management
accounting nan pernah ambo baco sekian tahun yll - untuak bisa "mengobati
suatu penyakit" ada dua hal penting yang harus mendapat perhatian. Nan
partamo: Yang harus "diobati" adalah "cause" nya bukan hanya menutupi
symptomps". Dan yang kedua, untuk bisa "mengobati" sesuatu, harus ada
"pengakuan" bahwa itu memang ada.

Kalau bayangan ambo, nan partamo bisa dilakukan - dengan menganalisis. Tapi
nan kaduo? He he

Tapi mungkin begini, sebaiknya memang itu dilakukan oleh orang yang punya
kapasitas (in fact and in appearance).

Untuak samantaro, ndak ba'a juo kalau diparambunkan dulu, dan kita ber
"pretend to" sadonyo elok2 sajo.

RIri
Bekasi, l, 47