From: Riri Chaidir <riri.chai...@rantaunet.org>
Subject: Re: [...@ntau-net] 33 TH KKSS, Bagaimana dg MINANG ???
To: rantaunet@googlegroups.com
Date: Tuesday, December 15, 2009, 6:49 AM

Pak Saaf, dan Dunsanak Sadonyo.
Memang, ambo ndak barani do. Lah tabayang respon nan ka ambo dapek.
Padahal - kalau ambo baco di text book organizional behaviour dan management
accounting nan pernah ambo baco sekian tahun yll - untuak bisa "mengobati suatu
penyakit" ada dua hal penting yang harus mendapat perhatian. Nan partamo: Yang
harus "diobati" adalah "cause" nya bukan hanya menutupi symptomps". Dan yang
kedua, untuk bisa "mengobati" sesuatu, harus ada "pengakuan" bahwa itu memang
ada.

Kalau bayangan ambo, nan partamo bisa dilakukan - dengan menganalisis. Tapi nan
kaduo? He he
Tapi mungkin begini, sebaiknya memang itu dilakukan oleh orang yang punya
kapasitas (in fact and in appearance).

Untuak samantaro, ndak ba'a juo kalau diparambunkan dulu, dan kita ber "pretend
to" sadonyo elok2 sajo.
RIriBekasi, l, 47