/
| Przepraszam, tym gorzej. Ta sprawa dotyczy wyłącznie Stowarzyszenia i
| wikiskrybów. Nie poznaniaków i nie wikipedystów.

Ale problem w tym, że jak wygląda po kwerendzie wykazu subskrybentów listy
dyskusyjnej WM Polska Tommy nie jest jej prenumeratorem, więc na razie nie
da się tam prowadzić dyskusji.

Co do całej sprawy, to faktycznie stroną jest tu stowarzyszenie, a
konkretnie jego zarząd. Magalia, która robi bardzo dużo, jest niezmiernie
aktywna i wyrazista, to podlega zarządowi, tak jak to jest w każdej
strukturze hierarchicznej. W sytuacji powstania problemów warto o tym
pamiętać i jednak eskalować problem na kolejny szczebel. Kontakt z zarządem
stowarzyszenia jest bezproblemowy, każdy może być obecny na posiedzeniu - na
ircu (jeśli ja potrafię ircować, to jestem pewien że każdy to potrafi) i
pomimo tego, że spotkania ircowe średnio nadają się do rozwiązywania takich
problemów. W każdym razie ja (też jako członek stowarzyszenia), niezależnie
od tego, czy Tommy zdecyduje się na kontakt z zarządem, oczekuję na
stanowisko zarządu. Najbliższe spotkanie jak widzę 6 stycznia (wtorek,
święto).

A wysyłanie mejli też może być stosowane w takich sytuacjach., ale ich
skuteczność nie jest oczywista. Kasowanie swojego wkładu (na profilu
https://www.facebook.com/wikizrodla?ref=ts&fref=ts) też jest nieoczywiste,
natomiast jest z pewnością reakcją bardzo emocjonalną.

        Z uszanowaniem, Janusz "Ency" Dorożyński