W dniu 2 stycznia 2015 17:23 użytkownik Tommy Jantarek
<tgursz...@gmail.com> napisał:
> Skąd pani Natalia ma takie informacje? Nie działa na projekcie od 2012
> roku. Czy 3 do max 5-ciu osób, z którymi jestem skłócony, stanowi w
> społeczności gdzie regularnie od lat czynnie redaguje minimum 30 osób
> stanowi społeczność? A może tę społeczność stanowi jedna osoba, z którą
> niegdyś byłem skłócony, stała redaktorka Wikiźródeł, czynnie i stale
> atakująca co pewien czas moje wpisy na prywatnym moim profilu na FB? Profil
> jest publiczny. Nie tylko stała redaktorka, stała wielbicielka, bo jak mi
> już od dwóch lat zwisa wynikła między nami różnica poglądowa, zawsze kilka
> [...]

Tak, to prawie cała społeczność. W ostatnim PUA głosowało aż 10 osób,
ale to wyjątek, bo wcześniejsze PUA miały średnio ok. 5 głosów (np. na
powtórnym PUA Teukrosa były 4 głosy). Więc jeśli jesteś skłócony z
"max 3 do 5 osobami", to jesteś skłócony przynajmniej z połową
społeczności. Userzy, którzy przypadkowo coś przepiszą, ale nie
zabiorą głosu w żadnej dyskusji nie są IMHO częścią społeczności.

W ogóle nie czujesz się zażenowany pisząc, że jesteś skłócony z tyloma
osobami? Ja np. w Wikipedii jestem "skłócony" co najwyżej z
Wikingerem, w Wikisłowniku też trochę edytuję ostatnio i też nie
jestem tam z nikim skłócony. Uważasz, że taka konfliktowość jest
normalna?