A Divendres 15 Desembre 2006 14:49, Marc Antoni Malagarriga i Picas va
escriure:
> Hola,
>

> Segurament si aquestes peticions es multipliquen no haurem de fer tants
> recursos per aconseguir l'original aquest contracte/conveni. Llavors
> poso a disposició de tothom qui vulgui seguir aquest procediment, les
> instàncies corresponents aquí...
> http://femfum.com/PDF/M$.rar
> ...són 2 documents PDF, amb formularis, on hi he conservat el text
> --completament modificable-- de la meva petició.
> Aquestes instàncies s'han d'entrar personalment al registre del
> Departament de Treball i Indústria (CIDEM) al Passeig de Gràcia 129 de
> [...]

És interessant això. M'agradarà veure com acaba.

Malauradament, també volia donar una ullada a aquestes instàncies que dius,
però estan comprimides amb una versió privativa del RAR i jo no ho puc obrir.
En Unix millor comprimir amb zip o gzip que pel cas va igual de bé i dóna
molts menys problemes als usuaris de programari lliure.

Gràcies i endavant.