En/na Orestes Mas ha escrit:
És interessant això. M'agradarà veure com acaba.

Malauradament, també volia donar una ullada a aquestes instàncies que dius, però estan comprimides amb una versió privativa del RAR i jo no ho puc obrir. En Unix millor comprimir amb zip o gzip que pel cas va igual de bé i dóna molts menys problemes als usuaris de programari lliure.

Gràcies i endavant.

Ostres Orestes ja ho he canviat això...
http://femfum.com/PDF/M$.zip
...gràcies per l'apunt.

Abans d'acabar haurà de començar, doncs no tenim més remei que esperar pacientment la contesta de l'administració. Deprés veurem per on podem continuar...

Salutacions,

--
MaRC anToni Malagarriga i Picas
T·(34)938721642 | (34)667517069