Ja fa molt temps que vaig seguint el correu admpub, la Sanitat és Administració Pública?. Mai he sentit cap comentari... Be, aquesta tarda he estat parlant amb un responsable d'informàtica d'un gran hospital, que alhora porta també la qüestió informàtica de l'Atenció Primària (AP). M'ha tranquilitzat molt saber que tot funciona i funcionarà bé els propers anys, a més de barat i amb programari de codi obert: l'AP de l'ICS (la gran part de la sanitat catalana) funciona sobre Oracle, i molt aviat els principals hospitals de Catalunya funcionaran amb mySAP, seguint el camí marcat per CiU... Curiosament aboqueu rius de tinta i munts d'e-mail's, sobre el que passa a alguns ajuntaments, a les escoles, o sobre el que ha dit un o altre, o el que s'ha escrit en un article... Al menys tinc la sort de ser metge treballant per la Sanitat de Catalunya on tot el tema informàtic va com una seda.
Jordi