El dc 29 de 06 del 2005 a les 09:12 +0200, en/na Octavi Fornés va
escriure:

> Amb aquesta frase vols dir que Oracle i HP-UX són lliures???
>
> Cap de totes dues ho són. El fet que no sigui Microsoft no vol dir que
> sigui lliure.
> Si no tinc accés al codi font del programari, no tinc els drets que em
> permeten ser lliure...

No ho he dit pas que siguin lliures. Potser al final hauria d'haver
afegit, "+ oracle + hp-ux" en comptes de "+etc"

De fet, algunes aplicacions que fa servir el departament d'informàtica
són GNU...pero no passa d'aquí.

I sobre el tema Extremeny, tant és si està implementat a una o altra
administració o amb una o altra distribució. El que volia dir es que la
resposta va ser: "si això existís, aqui(=Catalunya) ja ho haurien fet."

Ara bé, com ja vaig dir, jo parlo des d'una posició molt determinada
situada molt avall de l'AP. Potser per aqui ronda algú que podria dir
alguna cosa sobre altres llocs o altres nivells més superiors a una
simple Area Basica Sanitària. Potser a les altes esferes s'estan movent
els fils...

arnauh [at] ya.com
GPG key ID: 0xB494C125
---