El dt 28 de 06 del 2005 a les 22:38 +0200, en/na Jordi March va
escriure:
> Ja fa molt temps que vaig seguint el correu admpub, la Sanitat és
> Administració Pública?. Mai he sentit cap comentari...
> Be, aquesta tarda he estat parlant amb un responsable d'informàtica d'un
> gran hospital, que alhora porta també la qüestió informàtica de
> l'Atenció Primària (AP).
> M'ha tranquilitzat molt saber que tot funciona i funcionarà bé els
> propers anys, a més de barat i amb programari de codi obert: l'AP de
> l'ICS (la gran part de la sanitat catalana) funciona sobre Oracle, i
> molt aviat els principals hospitals de Catalunya funcionaran amb mySAP,
> [...]

Potser l'eina principal si que funciona sobre Oracle i HP-UX, pero totes
les estacions de treball son MS Windows.

> Curiosament aboqueu rius de tinta i munts d'e-mail's, sobre el que passa
> a alguns ajuntaments, a les escoles, o sobre el que ha dit un o altre, o
> el que s'ha escrit en un article... Al menys tinc la sort de ser metge
> treballant per la Sanitat de Catalunya on tot el tema informàtic va com
> una seda.
> Jordi

Si per "va com una seda" entens que es treballi amb MS Outlook + MS
power point + MS excel + MS internet explorer + MS word(tots els
documents oficials es fan amb MS Word)+etc...ara bé, parlo per mi, que
estic a Costa de Ponent, potser vosaltres esteu a un altra regió i/o
teniu una altra situació millor :)
Un dia vaig comentar el tema d'Extremadura i tota la infraestructura que
tenen muntada a més de Linex...la resposta que vaig rebre va ser "és
impossible que això existeixi. Aqui ja ho haurien fet."

--
arnauh [at] ya.com
GPG key ID: 0xB494C125