En/na Jesús Corrius ha escrit:

Trenquem una llança a favor de M$ (ui que he dit! :-[ ), per descomptat que faig servir el Thunderbird i el Firefox..., a casa meva. Però no em queda cap altre remei que seguir amb el Word quan tothom treballa amb el Word, en documents petits sí que faig servir el format rtf!. Parlem del PowerPoint... no cal dir que el programa d'OO en alguns aspectes és millor, però falla en coses bàsiques com fer que en un quadre de text pugui aparèixer paràgraf a paràgraf, que puguis utilitzar una taula sense utilitzar el full de càlcul, o en fer un algoritme puguis escollir un rombus, o que la presentació sigui autoexecutable....

Algunes d'aquestes coses estaran implementades a l'OOo 2.0, moltes
altres estan previstes en futures versions.

Al contrari de l'Office, pots demanar a la comunitat OpenOffice.org que
implementi aquestes coses que falten
Segons les últimes notícies que vaig llegir ja van prou atabalats, no els molestaré.

o demanar a l'administració perquè
pagui a programadors catalans perquè ho implementin.
Jo sóc un ningú.
Al menys que sortiu en els mitjans de comunicació, com tú (felicitats pels teus articles a la Presència :-) !), en Jordi Mas (que abans d'ahir vaig sentir per Catalunya Ràdio), etc; hi podreu fer més. Reprenent el fil, sembla que gairebé ningú (partits que varen signar el pacte del Tinell, [admpub], ...) s'interessi pel programari lliure a la sanitat catalana.
Fins aviat.
Jordi

subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/