Hola,

On Aug/08/2006, Manel Zaera Idiarte wrote:
> Hi ha una cosa que sempre em causa estupefacció. L'administració
> pública, l'empresa més gran de qualsevol país, sovint posa com excusa
> a l'hora de fer canvis en el programari -a lliure- la por al canvi que
> tenen els usuaris. Aquests mateixos usuaris, en un entorn d'empresa
> privada, segurament haurien d'empassar-se qualsevol programa
> corporatiu, i canviar d'un a l'altre si l'empresa ho decidís. Però, a
> l'administració pública sembla ser que això no és possible?

ho va dir algú (i no recordo la font, ho sento!). Això només sol passar
amb el programari. Un Sr. que tingui una empresa de camions, per
exemple, fa un estudi de quins camions van millor per quines tasques. I
compra els camions que van millor, tenen més bon rendiment, bla bla
bla... i els camioners els fan servir (encara que no siguin els que ells
vulguin, exactament). Amb el Programari no passa així.

El mateix amb molts altres àmbits... els treballadors poden influir,
però no solen fer canviar totalment la decisió. D'acord que els
treballadors prefereixen un mòbil Nokia, però si Siemens va millor per
l'empresa crec que se sol comprar Siemens...

Sempre és un tema complex, però el programari no és un detall com la
marca del mòbil, hi passa el 100% de l'informació de l'empresa (o quasi
100%!)

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Manresa - Barcelona