Hola,

On Aug/08/2006, Pere Quintana Seguí wrote:
> El dt 08 de 08 del 2006 a les 17:07 +0200, en/na Carles Pina i Estany va
> escriure:
>
> Els camions fan servir formats estàndard. Tots funcionen bé a totes les
> carreteres, poden interactuar amb tots els sistemes de càrrega i
> descàrrega, etc. Malauradament aquest no és el cas del programari.

puc contestar 1000 coses, però el què volia que es veigués de fons és
que en empreses privades, els _usuaris_ de camions no solen escullir els
camions (sinó qui gestiona el tema, el jefe, o qui sigui). En canvi amb
el programari es té en compte que el secretari/secretaria se li
canviaran els botons de lloc.

Més enllà de la diferència entre camions (no ho solen escullir els
camioners, que són treballadors i haurien d'utilitzar les eines que se
li donguin) i els treballdors que usen ofimàtica (que haurien
d'utilitzar el què donguin sense més problema) és treure lo meu de
context :-)

De fet, és molt ben sabut i estudiat que molts projectes informàtics (no
només de PL) fracassen pel rebuig dels usuaris. Crec que en altres
àmbits això no passa.

I ull, estic parlant aquest cop des del punt de vista teòric (no sé qui
escull els camions, i sé que molts projectes informàtics fracassen per
rebuig dels usuaris perquè ho he estudiat però no ho he viscut mai en
primera persona)

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Manresa - Barcelona