El dc 09 de 08 del 2006 a les 00:23 +0200, en/na Carles Pina i Estany va
escriure:
> Hola,

> m'alegro que la resta de mail s'hagi entés, tot i la mala analogia. De
> la resta de mail no tinc res a comentar, només un apunt de l'analogia
> :-)

:)

> Tinc els meus dubtes que hi hagi alguna analogia en dos camps diferents
> que funcioni totalment bé :-) crec que les analogies justament
> necessiten que les dues parts hi posin de la seva part perquè funcioni,
> sinó sempre es poden buscar punts dèbils. Crec que ho havia argumentat
> millor en Benjamí fa força anys a la llista de Bulma :-)

Això ja és filosofia avançada... :)

> amb aquesta part de mantenir els camioners contents volia intentar
> incidir-hi quan deia que molts projectes de programari fracassen perquè
> els usuaris no els hi molen. Almenys això diuen els llibres :-)

clar. fixa't, els diferents navegadors, firefox, epiphany, konqueror,
són quasi idèntics, però això no impedeix que la gent tingui opinions
molt fortes sobre quin és el millor. Petites diferències tenen impactes
forts en la relació entre el programa i l'usuari.

Pere

--
Pere Quintana Seguí
http://pere.quintanasegui.com