Ok, RSI akan saya buat 5,14 dan 21.

Euro
Nah iitu dia, alasannya dia nggak sebutkan karena itu rahasia perusahaan,
namun kalau saya lihat kelihatannya nggak full pakai 4 Pillars.  Contoh
analisis dia sbb (ditulis tahun 2007 dan dibawah adalah review tahun 2006)

"A brief review of the predictions we made last year:
We predicted Nasdaq ending near 2500 level.
The Nasdaq Index actually closed at 2415, up about 10% for the year.
We expected peaks in April, July and November.
The peaks in April and November we got, but July was a bottom.
That's not too bad.
For gold stocks we expected a weak first 3 months, followed by a further
rise.
The XAU actually spend the entire year going up and down, and ended 2006
with little change.
This prediction was not so good.
Our prediction for Euro/Dollar worked out well.
Predicted rise back up towards 1.35 against the US dollar came very close by
the end of November, leaving the Euro up
more than 10% for the year.
Our commodity pick Silver did extremely well.
We predicted that silver would be a buying opportunity till March.
In the chart below you can see how silver could be bought between 9 and 10
$/ounce, then took off and rose 50%.
Prospects remain good for a further rise in the next few years"

Yang prediksinya mengenai kejatuhan euro itu saya baca dari seorang client
saya yang beli software berbayarnya.

Nah kalau tanya euro itu elemen apa, kelihatannya kita membahas hal yang
agak berbeda, yang kita bahas selama ini adalah hubungan hari2 tertentu dngn
kenaikan atau turun, pendekatan semacam ini lebih ke arah quantitative
analysis. Jadi bsia saja BUMI, malah di hari Yang Water Rat malah banyak
naiknya. Kalau pendekatan mereka lebih ke 'leading" dan teori mereka tentu
saja mereka nggak beritahu.

Ok, saya buatkan dulu ya, nanti kamu yang bagian bertugas sortir data ya.

Tks
H1