Em temo que sí, Joan ,:(
Em sap greu, però la versió que estava llesta a principis d'abril no es va
poder carregar per problemes amb un dels mòduls d'Apertium. Quan es va
solucionar el problema, el juny, jo estava embolicat amb el francès-occità.
Compto posar-me l'any vinent a refer tot l'apartat de transferència del
traductor, tal com hem fet en el francès-occità, per millorar sensiblement
el resultat final.

Hèctor