Dear all,
pada prinsipnya semua kembali ke individu masing-masing,
*        adakalanya diusia kehamilan tertentu sebaiknya tidak berpuasa,
karena pada bln-bln tertentu itu pula fungsi otak bayi sedang benar-benar
tumbuh kembang, dan sangat bergantung pada apa yang dikonsumsi oleh ibu
(utama dibawah usia kandungan 4 bln).
*       maaf, khususnya sbg muslim bagi ibu yg hamil diberikan keringanan
untuk tidak berpuasa dan  diwajibkan untuk memenuhi kewajiban yang lain sbg
pengganti,  tetapi jika memang kita yakin dan dilihat dari segi medis
memungkinkan untuk berpuasa....jalankanlah semampu kita. Dan ini biasanya
setelah usia kandungan lewat dari 4 bulan.

Regards.

Wassalam -Vera
Budgeting AMC - CCD Div 12nd fl ext. 5524

____________
DISCLAIMER :
The information contained in this communication is intended solely for the use of the
individual or entity to whom it is addressed and others authorized to receive it.   It
may contain confidential or legally privileged information.   If you are not the
intended recipient you are hereby notified that any disclosure, copying,  distribution
or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly
prohibited and may be unlawful. Unless otherwise specifically stated by the sender,
any documents or views presented are solely those of the sender and do not constitute
official documents or views of  The Indonesian Bank Restructuring Agency (IBRA).
If you have received this communication in error, please notify us immediately by
responding to this email and then delete it from your system. IBRA is neither liable
for the proper and complete transmission of the information contained in this
communication nor for any delay in its receipt.