From: Eka Pura [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Sunday, February 12, 2006 3:04 PM
To: balita-anda@balita-anda.com
Subject: [balita-anda] Q : Sectio bius total atau bius sebagian ??

Dear smart parents, mohon sharingnya ya..

saya waktu melahirkan anak pertama (Sept 2004) secara sectio dengan bius
total, setelah 2 hari di RS dan dirangsang tetap juga bukaan 1 aja,
tenyata kendalanya ukuran panggul saya kecil (berat bayi 3,4kg) dan
terlilit tali pusar,
 yang jadi pertanyaan saya, bila memang cara sectio merupakan alternatif
terakhir bius manakah yg aman untuk kita ? InsyaAllah mei depan saya
melahirkan puteri kedua, saya tetap berharap bisa melahirkan normal
walau dokter menganjurkan sectio saja :-( dengan kondisi saya diatas..

ditunggu ya parents, trims..

rdgs/

Eka Pura
This e-mail, including any attachment is confidential and may be privileged.
Use or disclosure of it by anyone other than an intended adressee is strictly
prohibited. If you are not an intended addressee, please notify the sender by
telephone or e-mail and delete the e-mail and any attachment from your system.

PT Excelcomindo Pratama Tbk. ("the " Company") does not accept any liability in
respect of communication made by its employee which is contrary to the company
policy or outside the scope of the employment of the individual concerned. The
employee responsible will be personally liable for any damages or other
liability arising.