To: <balita-anda@balita-anda.com>
Sent: Monday, May 07, 2007 9:53 AM
Subject: [balita-anda] OOT : menanyakan contact person fogging dari Baygon (Lifesline)

Dear parents balita anda

Saya mohon informasi contact person untuk fogging dari Baygon... itu lho yang untuk fogging Demam Berdarah.. ngga gratis juga tidak apa-apa, karena yang gratis sudah habis periodenya

Karena bulan April kemarin ada 6 orang dirumah orang tua saya yang menderita DB termasuk satu orang yang tidak tertolong, kakak kandung (41 th) saya tidak tertolong dan meninggal dunia pada tanggal 13 April 2007

 Lokasi rumah orang tua saya di daerah Bendungan Hilir, Jakarta pusat

Supaya tidak mengganggu kelancaran milis mohon diinformasikan melalui japri di [EMAIL PROTECTED]

 Terima kasih banyak atas informasi yang diberikan

 cheers
 murni

---------------------------------
The all-new Yahoo! Mail goes wherever you go - free your email address from your Internet provider.

The information transmitted is intended only for the person or the entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material.
If you have received it by mistake please notify the sender by return e-mail
and delete this message including any of its attachments from your system. Any
use, review, reliance or dissemination of this message in whole or in part is
strictly prohibited. Please note that e-mails are susceptible to change. The
views expressed herein do not necessarily represent those of PT Astra
International Tbk and should not be construed as the views, offers or
acceptances of PT Astra International Tbk.