From: etisuparapti [mailto:etisupara...@sinar.co.id]
Sent: Wednesday, August 03, 2011 11:11 AM
To: balita-anda@balita-anda.com
Subject: [balita-anda] IBU HAMIL PUASA

Dear all mom's

Saya seorang ibu yang sedang hamil 7 bulan dan bekerja , memasuki bulan
puasa sudah
 hari ke 3 ini saya kuat untuk puasa.

Yang ingin saya tanyakan, apakah pengaruh puasa terhadap janin yang saya
kandung ?
kadang memang terasa lemas tapisaya kuatkan sampai waktu berbuka.
Memang saya tidak merasa lapar tapi bagaiman dengan janin saya apakah ada
pengaruhnya ?

Thanks
eti