Yth.:  Rekan netter

Mari kita sama-sama berdoa "semoga susu kaleng apa saja yang keluarga kita
komsumsi selama ini terbebas dari dioxin".  Jika tiba kabar buruk yang kita
terima mengenai susu ini, kita kembalikan kepada Allah Swt. yang lagi maha
mengetahui/penyayang.  Amin.

Dan ini secara tidak langsung juga menjadi pelajaran bagi kita khususnya
kaum ibu (terutama bagi saya pribadi), bagaimanapun dan sampai kapanpun ASI
adalah yang terbaik.

Mohon beribu maaf, tiada maksud saya untuk menggurui.