From: fara hudayanti
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: [balita-anda] RE: Kereta bayi
Date: Thursday, August 19, 1999 8:56AM

Dear Netter,

Sebelumnya saya minta maaf apabila saya menulis hal yang mungkin dianggap
OOT.
Saya mencari, adakah rekan netter, yang mempunya kereta bayi, dan sudah
tidak
menggunakannya lagi.... kalau boleh saya mau membeli-nya.
Kalau ada informasi, dimanakah saya bisa membeli kereta dorong bayi yang
second. Apakah betul di Pasar Manggarai tersedia kereta bayi second yang
masih
bagus.
Atas perhatian netter, saya ucapkan terima kasih.
fara