From:   BSI, Safety Officer[SMTP:[EMAIL PROTECTED]]
Sent:   Thursday, November 04, 1999 4:18 PM
To:     '[EMAIL PROTECTED]'
Subject:        [balita-anda]

Maaf ya saya mau tanya, anak saya berumur 6 bulan dan dia terkena flu dan
demam, saya sudah bawa dia ke dokter.
Tapi setiap dia minum obat dia muntah lagi, tapi makan dan minum susunya
biasa saja bahkan cenderung lebih banyak dari biasanya.
Mungkin di antara rekan ada yang tahu cara agar bayi dapat minum obat yang
mungkin rasanya pahit ?

Wassalam
Wahyu M

EOM

NOTICE - This message contains information intended only for the use of the
addressee named above.  It may also be confidential and/or privileged.  If
you are not the intended recipient of this message you are hereby notified
that you must not disseminate, copy or take any action in reliance on it.
If you have received this message in error please notify The Broken Hill
Proprietary Company Limited immediately via mailto:[EMAIL PROTECTED].