Au, to zni docela brutalne. Jestli nekdo vykrada cilene brmlab a uz tam
vzal tolik, cekal bych ze po odhaleni prestane...
cim se nepatrne zvysuje sance ze je to neclen ktery o tom prevaleni nevi
(imo).

Jsem si na 99,99% jisty ze tohle je tam zapocitano ale kdyby ne tak davam
vedet ze jsem si legitimni cestou ze sveho uctu vybral v pondeli asi 400kc
(mel jsem tam neco kolem 900).

Jerry