S obmedzenim pristupu by som pockal - to moze byt incentiv, ktory dotycneho
odradi a zostane tak neodhaleny. Je vhodne resp. nutne, aby ludia, ktory
tieto problemy riesia nezdielali privela informacii z vyssie uvedeneho
dovodu. Toto samozrejme plati aj pre jedincov, ktory sice priamo nie su
zapojeny do riesenia, ale k informaciam sa dostali.

S pozdravom / Yours sincerely
*Peter Boraros*