Ahoj,
jeste jedna vec: vcera jsem se v BRMBaru motal jak vitr v bedne, pac
jsem nemoh najit cenik jednotlivich polozek v nejake tistene/psane
forme. Bylo by dobre doplnit, pripadne dat jej nekam, kde jej i Overdive
najde, kdyz nevi, kde jej hledat. Nechtel jsem si prave zbozi pingat na
ctecce kodu, pac jsem nevedel, jestli to pak pujde zrusit.

S pozdravem,
~ Over

--
“Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of
some people.”

www...................http://overdrive.a-nihil.net
CellPhone.............00420-721-007-507
BitMessage............BM-GtNURLvzSerBXPvaTwsu3xfcn3nZZjZP
GnuPG public key......http://overdrive.a-nihil.net/overdrive.txt
twitter...............https://twitter.com/#!/idoru23
GoogleTalk/jabber.....tpe...@gmail.com
blog..................http://d8ofh8.blogspot.com