Ahoj!

On Wed, Aug 21, 2013 at 09:18:16AM +0200, Honza Cibulka wrote:
> nevím, zda to tu už nezaznělo, ale co brmbar převést na bezhotovostní
> operace? Identifikace vstupní kartou (jako dveře), pro členy třeba i možnost
> přečerpat do minusu. Účet možnost srovnat/nabít bezhotovostně na účet
> brmlabu, případně v hotovosti na meetupu (plus bitcoin nebo cokoli dalšího).
>
> Nečlenové si mohou nakupovat přes členy (dají jim to cash a ti jim to koupí
> "na sebe"), stejně by neměli být v brmlabu sami...

  Ja bych rekl, ze neco podobneho (mozna s umoznenim dobijeni kreditu do
jednosmerne kasy) bude next stage, pokud bude problem pretrvavat. Resi
to ale jen cash stranku, nikoliv zbozi, soucasne opatreni by mohlo
zlepsit situaci v obojim. (Rekl bych, ze aktualni inventarni data
navzdory hypotezam z meetupu spise neumoznuji rict, co se ztraci (vic).)

  P.S.: Pripomenu, ze celou inventuru by vyrazne zpresnily dve
softwarove upravy brmbar GUI - umoznit zrusit posledni nakup, kdyz si
nekdo pipnul zle, a pobidnuti uzivatele ke zmacknuti Pay by cash
(treba graficke zvyrazneni, automaticke zmacknuti po timeoutu,
ktery se bude na obrazovce odpocitavat, nebo neco takoveho.)

--
                                Petr "Pasky" Baudis
        If I had more time, I would have written you a shorter