Ahoj vespolek,

neda mi to a musim take reagovat, byt jako neclen.
pri mych obcasnych navstevach v brmlabu tak nejak pocitam ze jsou tam
nejake kamery, jsou v budove, jsou vlastne i na ulicich.
Jsou k nejakemu konkretnimu ucelu, sledovani technologie, sledovani lidi,
nebo jsou neaktivni.
Ackoli je mi pritomnost kamery vzdy neprijemna, taknejak pocitam pri
navsteve brmlabu s tim ze tam jsou a beru to, kdyby mi to tak moc vadilo
tak tam nemusim chodit.
Kdyz chci soukromi tak si ho udelam doma.

Co se tyce Tomase tak nejak nechapu jeho pranyrovani za to ze tam ty kamery
dal, a urcite jsou tedy ve stejne logice spatne i kamery typu ta co sleduje
reprap (co kdyby si nekdo pred ni neco postavil a ona to natocila :-o)

Svet se v posledni dobe babra ve vecech ktere jsou vzhuru nohama.
zlodej bude obvinovat sveho vysetrovatele a v papirnictvi kdyz si pujdeme
koupit jednu A4 tak nam k ni budou muset pribalit balik instrukci a
varovani na 150 stran A4.

Tome mas moji podporu