Dekuji Axi,
nechtel jsem ten vyraz pouzit, abych netozpoutal daksi flame. Krome toho, ze
plne souhlasim bych snad dodaljento, ze presne tohle jsou vyroky, kvuli kterym
se ZCELA OPRAVNENE Lennonka citi blbe a ja se v tu chvili stydim za to, zejsem
chlap.

Pro Lennonku: Trochu Te po takovych vyrocich chapu, ale zkus i Ty pripustit, ze
vetsina chlapu (minimalne vetsina tech co znam) bere zeny jako rovnopravne
partnerky a podle toho se k nim chva.

Lui