Udfra svarene tror jeg at jeg vælger en tørgær, lader den stå ved stuetemperatur i et døgns tid, og så i kælderen en uges tid, stikke den om, og så på flasker når den er gæret ned.

 

Så er spørgsmålet bare om det skal være T-58 eller S-04? Jeg prøver at lave Heikkis H-32 fra festivallen 2004, bare med Dark Wheat som i  hans H-39. Måske laver jeg en portion med hver gær!

 

Det er jo det gode ved denne her hobby – man bliver aldrig færdig med at eksperimentere.

 

Claus

_______________________________________________
Brygforum mailing list
[email protected]
http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum
To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED] 

Besvar via email