|
Udfra svarene tror jeg at jeg vælger en tørgær, lader den stå ved stuetemperatur i et døgns tid, og så i kælderen en uges tid, stikke den om, og så på flasker når den er gæret ned.
Så er spørgsmålet bare om det skal være T-58 eller S-04? Jeg prøver at lave Heikkis H-32 fra festivallen 2004, bare med Dark Wheat som i hans H-39. Måske laver jeg en portion med hver gær!
Det er jo det gode ved denne her hobby – man bliver aldrig færdig med at eksperimentere.
Claus |
_______________________________________________ Brygforum mailing list [email protected] http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED]
