A Tuesday, 5 of June de 2012 15:04:20, muzzol va escriure:

Hola nois, us parlo de la meva experiència:

bé, jo em vaig pagar l'examen i et pots matricular on vulguis, de fet hi ha un
calendari a la pàgina de Red Hat i esculls, això sí, es fan més a Madrid que a
BCN. Quan el vam fer a Barcelona erem tres.

Les certificacions a Redhat, com diu en Muzzol se les gestionen ells, però els
cursos i els examens els fan partners i professors certificats.

> si. jo les vegades que ho he fet m'ho ha gestionat tot l'empresa i no
> record que hi hagués cap inscrit particular, tots venien enviats i
> pagats per les seves empreses.

això és perquè curs i examen costa uns 2500€ i l'examen sol uns 650€, poques
vegades t'ho pagues tu mateix, perquè total, desprès diria que tampoc marca la
diferència.

> no sé si ha canviat, però quan jo m'ho vaig treure els nivells baixos
> eren "premis de consolació" per si no aconseguies la puntuació mínima
> pel títol real. com que molta gent no aprova es veu que varen decidir
> posar un escaló intermig. tu has d'anar a pel gran i ja està.

abans podies fer el rhct per separat o fer el rhce (que incloia el rhct), ara
no sé ben bé com va, però és veritat que no valia molt la pena fer-los per
separat. Jo crec que encara era més difícil.

Han canviat molt les coses amb el model de certificació a can RH. Ara ja no
duren tota la release sino que només 3 anys i has d'anar recertificant o
aprovant d'altres (rollo cisco).

els meus 5 cts.

salutacions,

dani