On 05/06/12 16:13, muzzol wrote:
> però no crec que la LPI sigui per gent que cerca coses més genèriques,
> de fet conec menys gent que coneix la LPI que no la RHCE. fins aviat,
> muzzol
AFAIK, les LPIs son entry levels, i fa uns anys estava megadesactualitzada.

Conec un parell de formadors LPI 1 i 2 i et responc el que m'han respost
a mi:  la LPI 1 és entry level en el món de linux: se l'estàn treient
nanos que mai han tocat *nix en intensius de 2 setmanes, aprobant el
100%. La lpi2 és un nivel "sysadmin de pyme cutre de hosting", estàn
fent cursets de formació per a sysadmins windows en intensius (LPI1+2)
de 3 setmanes i el ratio d'aprobats ronda el 50%. Segons diuen la
difícultat resideix en la formulació de les preguntes (estil exàmen de
conducció).

Les lpi3 ni idea; no conec ningú que les tingui.

--
The internet is not for sissies
► read me: http://fompi.net