Eline saglik Tonguc, biraz isinayim mevzuya, daha ayrintili bakacagim.
Simdilik asagidaki turden tali konularda katkim olabilir. :-)

* Tonguc Yumruk [2006-01-11 00:51:31+0200]
> Thus saith Emre Sevinc :
    ^^^ <=== burada bir yerde tab var

> Evet, html halinde de öyle. Halbuki slime'ın dediğine göre :accessor'un
> altında olması gerek. Sanıyorum doğrudan verbatim yerine kendi
> tanımladığım bir makro kullanmamdan kaynaklanıyor. Sebebini
> araştıracağım. Olmazsa listings paketine dönerim. Yanılmıyorsam o bu işi
> doğru yapıyordu.

Bence verbatim'den sasma.  Fakat mumkunse bu verbatim ortaminda daima
tablari (uygun bir genislikle) expand et.  Mesela yukaridaki sorun bundan
kaynaklaniyor (verbatim satir basindaki tablari gormez, bu da baska bir
sorunudur).

--
roktas