    CBC> Pzt, 2006-01-09 tarihinde 23:07 +0200 saatinde, Evrim ULU
    CBC> yazdı: Biraz senaryo ürettim.

    CBC> Bundan daha düzgünü http'den HEAD ile dosyanın değişip
    CBC> değişmediğine bakıp değişti ise çekmek/derlemek olsa gerek.

    CBC> fam (fileshanged) ile havuzu gözleyip, değiştiğinde çekip,
    CBC> çekilen alanı da fam ile izleyip, .tex dosyası değiştiğinde
    CBC> derlemek daha doğru olabilir. tabi sadece dosyanın bulunduğu
    CBC> dizin çekilirse 2 fam'a gerek olmayacaktır.

Arkadaslar sakin olun! :) Ben sadece düsünmüstüm ki hani böyle
on-the-fly tex'i HTML yap da (bir yere temp. olarak yaz) öyle göster
bakan kisiye gibi bir sey idi. Bir nevi CBC'nin o yaptigi sey
gibi, gerci o PDF yapiyordu ayri. Ben iste tam da o tür bir seyin
HTML üretip benim Firefox'ta gösteren halini kast etmistim.

Tabii her seferinde her seferinde calisacagi icin belki biraz
islemci yükü getirir de yani zaten bakacak olan kisi üctür, bestir.
(Aksi olursa ne mutlu bize! :)

eMBA Software Developer         Actively engaged in:
http:www.bilgi.edu.tr           http://ileriseviye.org
http://www.bilgi.edu.tr         http://fazlamesai.net
Cognitive Science Student       http://cazci.com